مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 201
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 3564
بازدید کل : 101227
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



قتل؛ پاسخ زن متاهل به خواستگار ثروتمند

به جريان افتاد كه ماموران كلانتري 170 كهريزك با‌خبر شدند يك اتومبيل سواري در جاده ورامين دچار حريق شده است و تكه‌هاي مختلف بدن فردي ناشناس از درون آن كشف شده است.
با اطلاع دادن موضوع به دادسراي جنايي تهران و پليس آگاهي ماموران ويژه قتل در محل حاضر شده و تحقيقات خود را آغاز كردند. متخصصان كشف جرم پس از بررسي خودرو دريافتند جسد ابتدا تكه تكه شده و سپس در صندوق عقب اين ماشين جاسازي شده و سپس به آتش كشيده شده است.
كارآگاهان با بررسي اين خودرو دريافتند ماشين متعلق به مردي 65 ساله به نام جعفر است.
طلاق بگير، با من ازدواج كن
با شناسايي مقتول ماموران به كاوش درباره وي پرداخته و دريافتند وي مردي نسبتا پولدار بوده و مدتي پيش بازنشسته شده است اما سرنخ اصلي وقتي به دست آمد كه ماموران در تحقيقات ميداني خود با خبر شدند مقتول خواهان جدا شدن يكي از اقوام متاهل خود به نام ستاره از همسرش و ازدواج با وي است. جعفر ظاهرا اصرار داشته ستاره به علت وضع نامناسب مالي همسرش از وي طلاق گرفته و به عقد وي درآيد.

اين اطلاعات در حالي به دست مي‌آمد كه شواهد حاكي از آن بود كه قتل توسط يك نفر انجام نشده و افراد بيشتري در اين ماجراي جنايي دست داشته‌اند.
با شناسايي محل زندگي ستاره و همسرش در خيابان پيروزي و شك ماموران به اين دو نفر آنها بازداشت شده و به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شدند.
مقتول با پاي خود به قتلگاه آمد
هر چند ستاره 28 ساله و شوهرش غلامرضا 37 ساله در ابتدا قصد انكار هرگونه دخالت خود در اين قتل را داشتند سرانجام لب به اعتراف باز كرده و پرده از واقعيت برداشتند. ستاره به ماموران گفت: وقتي شوهرم از نيت جعفر با خبر شد تصميم به انتقام گرفتن از وي كرد. او از من خواست به جعفر زنگ زده و به بهانه صحبت درباره شرايط ازدواج با وي او را به خانه بكشانم. وقتي جعفر گول خورده و وارد خانه شده شوهرم كه در راه پله مخفي شده بود به سوي وي حمله كرده و درگيري شديدي بين آن دو پيش آمد. من هم كه شاهد اين دعوا بودم به سمت جعفر رفته و با چاقويي كه داشتم ضربه‌اي به كمر وي زدم. شوهرم نيز از اين فرصت استفاده كرده و طنابي را گردن وي انداخته و آنقدر فشار داد تا جعفر جان داد.

سپس من موضوع را به پدر و برادرم اطلاع داده و آنها به كمك ما آمده و با مثله كردن جسد در حمام آن‌را به حوالي ورامين منتقل كرده و در آنجا با بنزيني كه برادرم تهيه كرد ماشين را به آتش كشيديم. بعد هم با اتومبيل برادرم از آنجا گريختيم.
با اين اعترافات فرامرزو كرم (برادر و پدر ستاره) دستگير شده و تحت بازجويي قرار گرفتند. هر دو متهم اعتراف كردند كه پس از قتل در مثله كردن جسد و سوزاندن آن مشاركت داشتند. با اين اعترافات اين پدر، برادر، خواهر و داماد روانه زندان شدند.

گفتني است تحقيقات درباره ابعاد مختلف اين پرونده همچنان ادامه دارد .


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:قتل, پاسخ ,زن متاهل, به, خواستگار ثروتمند, قتل؛ پاسخ زن متاهل به خواستگار ثروتمند , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com