مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 292
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 292
بازدید ماه : 3655
بازدید کل : 101318
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



لايحه بودجه ۹۲ هفته آينده به مجلس ارائه مي‌شود/عدد نرخ ارز در بودجه نهايي نشده

شمس‌الدين حسيني وزير اقتصاد امروز در همايش روز جهاني گمرک افزود: يکي از محورهاي نشست مشترک دولت و مجلس بودجه 92 که برداشت از بودجه واقعي‌تر شده و با اطمينان بيشتري لايحه بودجه تقديم مجلس شود.
وزير اقتصاد ادامه داد: هفته آينده لايحه بودجه در دولت با بررسي تبصره‌هاي بودجه در دولت به مجلس تقديم مي‌شود.
وي تاکيد کرد: پشتيباني از وضع معيشتي مردم در ماههاي پاياني سال در جلسات مشترک دولت و مجلس دنبال مي شود اما عدد و رقم‌هايي که در روزنامه‌ها منتشر شده گمانه و گزينه‌هايي که اعلام شده و هنوز هيچ گزينه‌اي در اين جلسات قطعي نشده است پس هر وقت اين گزينه ها قطعي شد به اطلاع مردم مي‌رسد.
وزير اقتصاد درمورد وجود ذخايز کالاهاي اساسي در کشور گفت: ذخاير بسيار مطمئني از نظر کالاهاي اساسي و مواد اوليه توليد در کشور وجود دارد و هيچ گونه نگراني در اينباره به چشم نمي‌خورد.
حسيني در مورد بازار ارز گفت: در دستور جلسات مشترک دولت و مجلس ، ارز مطرح نشده اما فقط بحث‌هايي براي عدد ارز در بودجه مطرح مي‌شود که هنوز به جمع‌بندي نرسيده و اين رقم از لحاظ تقويمي در بودجه سال آينده مطرح مي‌شود.
وزير اقتصاد درمورد اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها گفت: نبايد در فاز دوم فشار به مردم وارد شود بلکه نظر دولت و مجلس اين است که فشار بر مردم به حداقل کاهش يابد و براي عبور از وضعيت فاز دوم پشتيباني از توليد بيشتر انجام مي‌شود.
حسيني درمورد واردات در سال جاري گفت: در ده ماه اول واردات کالاهاي مزيت‌دار و واسطه توليد 30 درصد رشد پيدا کرده است ، واردات کالا در مجموع نسبت به زمان مشابه سال قبل۱۲،۵ درصد کاهش يافته البته اقلام ضروري کشور تأمين شده است.
وزير اقتصاد افزود: افزايش تأمين کالاهاي اساسي و اقلام ضروري کشور در سال جاري 22 درصد بوده است و واردات کالاهاي با ضرورت کمتر در سال جاري کاهش يافته است.
وي در مورد جلسات مشترک دولت و مجلس اضافه کرد: در اين جلسات خارج از هياهو مباحث اقتصادي بصورت شفاف بررسي مي‌شود و نگاه عمومي دولت و مجلس به يکديگر نزديک شده است.
وي تأکيد کرد: دولت و مجلس به اين جمع بندي رسيده‌اند که وضعيت معيشت مردم در 2 ماه پايان سال با ذخاير مطمئني که در کشور وجود دارد تقويت شود.


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:لايحه بودجه ,۹۲ هفته آينده, به, مجلس, ارائه مي‌شود,/عدد, نرخ ارز ,در ,بودجه, نهايي نشده,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com